neděle 17. srpna 2008

Carol - fotky

Tak tu máte nějaké moje fotešky, ať máte jakousi představu, jak vypadá ta "kríčrka", co Vám tu chce přidávat články :-D

↑ "Čest a sílu!" Aneb já v trapných plavkách na super krokoušovi ...



↑ "Ávé šlapadlo" aneb šlapat, šlapat, šlapat :-D

↑ "Ať žije zelená trubka!" aneb čest a sílu všem trubkám :-D

↑ "Vyčůranost" aneb a to máš za to

↑ "Prdni si!" aneb xichtík mojí mamči číslo 2 :-D

↑ "Záhul" aneb zase do školy?!


↑ "Kiss mí" aneb kdo chce políbit?!

↑"K.O." aneb fůůůj!

↑"Brrr!" aneb co to tu tak smrdí, tati?!

↑"To já ne!" aneb nevinný pohled ...

↑ "Víš co mi můžeš .... " aneb polib mi prdel!

↑ "Muhahááááá" aneb řev :-D

↑ "Blééé" aneb ta šunka smrdí!

↑ "Smutný pohled" aneb né pětku né!

↑ No comment ... prostě fotka roku :-D

FOTKY Z 17.8.08

↑ Svůdný pohled ...

↑ Vlnité zdrcadlo ...

↑ Kuk!

↑ Tak trochu vražedný pohled ...

↑ Pooohodička

↑ Odraz :-)

↑ A to nejlepší nakonec! Tahle fotka se mi strašně líbí :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

dobreee :)

*CaRoLiNe* řekl(a)...

hej díky anonyme.. .:-D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.