pondělí 18. srpna 2008

Věděl/a jsi že ... :-D

Už ses někdy pokusila kýchnout si s otevřenýma očima? Zkoušíš to zbytečně! Prostě to nejde!

•Věděla jsi, že holky vidí ve tmě daleko lépe než kluci? Tak toho bys měla náležitě využít!

•Každý člověk má celkem 696 svalů. A 34 z nich si můžeš lehce procvičit už jenom při líbání!


•Špína v uších? Tak tomu se můžou žirafy jenom smát. Díky jejich padesáti centimetrovému jazyku pro ně není žádný problém čistit si uši pravidelně a bez cizí pomoci.

•Průměrně se člověk za celý svůj život miluje 3000krát a líbáním stráví celkem dva týdny.

•I když se ti to možná nelíbí, ve své posteli nespíš nikdy sama. Spolu s tebou ji sdílí kolem 2 milionů mikroskopických roztočů.

•Je to zvláštní, ale podle statistik jsou kluci daleko častěji zasaženi bleskem než dívky. Že by příroda holkám nadržovala?

•Za celý den mrkneš očima 20 000krát, aniž bys o tom věděla. Musíš uznat, že je to ten nejlepší trénink pro flirtování!

•Beethoven si prý vždycky, než začal komponovat, poléval hlavu vlažnou vodou. Co takhle zkusit to před písemkou?

•Do začátku dvacátého století bylo pro Evropanky naprosto normální chodit dole bez. Až od té doby se totiž začaly nosit spodní kalhotky.

•Je vědecky dokázáno, že skoro všichni medvědi jsou leváci. Ale radši to nezkoušej! I medvídě by tě lehce uspalo svojí méně šikovnou pravou packou...

•Je nemožné lízat vlastní loket...

•Když kýchneš opravdu silne, mužeš si zlomit žebro..

•Když zkusíš kýchání potlacit, muže ti prasknout žíla v hlave nebo krku a ty mužeš zemrít?

•Když zkusíš pri kýchání držet oci otevrené, mohou být vytlaceny--

•Nošení sluchátek jednu hodinu zvýší pocet bakterií ve tvých uších o 700 %..

•Celosvětově 23 % všech škod na kopírkách je zavineno lidmi , kterí na nich sedí a

zkoušejí kopírovat svuj zadek...

•Za celý svuj život během spánku sníš približne 70 různého hmyzu a 10 pavouku? (Mmmmh!)

• Přes 75 % všech lidí, kteří toto čtou, se pokusí lízat svůj loket... ok, zkusila jsem to i já :-D

zdroj

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hej, nejhorší je že já jsem se těšila na to až budu kejchat jako že to zkusim s otevřenýma očima:D a pak jsem si přečetla, že mi můžou vypadnout tak jsem se zase přestala těšit :D
Noha

Anonymní řekl(a)...

já sem to zkusila taky....:D:D lízat si ten loket..mno nejde mi too...:):):)

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.