pátek 12. září 2008

Don't worry. Be happy.

Don't worry. Be happy. Tak tohle se mi vybavuje, když si představím dnešní den. První hodina - nudná máťa, pak ucházející IVT, poté angličtina - kdy učitel prohlásil: "Carol... you are a bit violent... and I hate it....", to víte, jsem smolař od přírody, a tak musel můj milovaný profesor vejít do třídy zrovna ve chvíli, kdy jsem se snažila ukořistit zpět časák od mých milovaných spolužáčků*ironík*.
Následovala čeština - klasicky nudná jako vždy a pak biola - učili jsme se s naší učitelkou - milovnicí přírody o žralocích - dokonce donesla jakéhosi mrtvého. FUJ!
A nakonec fyzika... No.. před ní ještě byla "menší" rvačka mezi mnou a pár klukama, dopadlo to tak, že mi TOTÁLNĚ roztrhali moje staré Bravo Girl!... Achjo... zabít je málo :-) O:-)
Don't worry. Be happy.

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.