čtvrtek 18. září 2008

Rožnovská olympiáda :-)


Včera ráno jsem se dozvěděla, že dneska půjdu plavat na III. Rožnovskou olympiádu. Ok, pomyslela jsem si, už jsem na tý olympiádě asi dvakrát byla(ne, že bych závodně plavala, ale jsem docela dobrá :-)), alespoň se uliju ze školy :-) Už dneska po první hodně jsem tam šla, a byla fakt nervózní, jako vždycky. V konkurenci mé spolužačky a spolužáka, kteří závodně plavou a pár deváťáků, jsem si připadala jako šunka. Ale stejně jsem skončila 2. :-) Ne, že bych se chtěla chlubit, ale prostě mě to potěšilo. Nejlepší bylo, jak jsem musela podepisovat jakýsi pofidérní papír, že jsem dostala batoh :-D. BTW: Mám v úmyslu zkusit, jestli je ta medaile opravdu stříbrná... :-D
Mimochodem, je 13:26 a já jsem doma... luxus, co? :-P

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.