čtvrtek 18. září 2008

Řetězák0.6

Ok, tohle je FAKT poslední :-)

1. Tvoje jmeno: Karolína... už to tak bude...

2. Přezdívky: Kája, na netu Carol

3. Narozeniny: 17.4.

4. Místo narození: snad porodnice...?

5. Znak zvěrokruhu: Beran

6. Pohlaví: holka

7. Třída: sekunda

8. Škola: gympl

9. Funkce: student :-D

10. Město: nejsem si jistá :-D

11. Celé nick jméno: ○•Carol•○

12. Barva vlasů: občas to vypadá jako špinavý blond, ale já trvám na tom, že jsem světlá hnědovláska :-)

13. Délka vlasů: tak po pás

14. Barva Očí: hnědo-zelená

15. Hlavní rys: rys....? :-D

16. Výška: cca 162cm

17. Jizvy: nee

18. Brýle: nee

19.Piercing: nee... ale jsou hezký :-)

20. Tetování: ne... a nechci :-)

21. Pravák nebo levák: levák

.

.


♥MOJE "POPRVÉ"♥

22. Můj první nejlepší přítel: Míša

23. První cena: plavání...?

24. První sport kterému jsem se věnovala: plavání, lyžování...

25. První domácí zvíře: žádný :-D

26. První dovolená: snad Itálie...?

27. První koncert: nevim

28. První láska: oh... ve školce :-D

♥OBLÍBENÉ♥

29. Film: 10things I hate about you, Titanic :-D a Jumper 4ever :-)

30. TV pořad: nn

31. Barvy: černá, fialová, zelená, žlutá, červená

32. Rapper: ne!!!

33. Skupina: Linkin park, My Chemical Romance

34. Písnička: Numb (Linkin park), L.A.G. Song(Horkýže Slíže) :-D, About you know(Sugababes), Teenagers(My Chemical Romance), Hero(Enrique Iglesias)

35. Přítel/kyně: ehm, ehm, ehm :-P

36. Sladkost: čokoláda... áááh *in love*

37. Sport: plavání... tancování? :-D

38. Restaurace: těch je

39. Oblečení: třičtvrťáky, top...

40. Obchod: Há end eM :-D

41. Předmět ve škole: žádný! pořád trvám na tom, že škola smrdí!

42. Zvíře: mňau

43. Knížka: Šimrání u Srdce, Zabouchnutá ségra

44. Časopis: Bravo Girl!

45. Boty: conversky *in love*

♥PRÁVĚ TEĎ♥

46. Pocit: nuda

47. Potřeba: s "někým" si psát na ICQ

48. Jsem v: doma

49. Jím: nic

50. Piju: nic

51. Dělám: tohle

52. Online: ICQ, Skype

53. Poslouchám: Samantha Jade - Step up

54. Myslím na: achjo... neřeknu... co kdyby si to přečet...?

55. Chci: ještě jednou si zopakovat dnešní ráno na olympiádě :-) ;-)

56. Koukám na: monitor

57. Mám na sobě: oblečení :-D

♥BUDOUCNOST♥

58. Děti? jasně

59. Svatba? jj

60. Místo, kde chci žít? Fráánciéé(nebo Ángliéé) :-D ale to se mi asi nesplní.. tak alespoň nějaký velký město...

61. Auto? Mercedes :-D

♥MŮJ VYSNĚNÝ PARTNER♥

62. Barva vlasů: hm... hnědá...

63. Délka vlasů: tak střední...

64. Barva očí: snad modrá...?

65. Výška: vysoká :-D

66. Roztomilý nebo sexy? roztomilý... i sexy :-)

67. Líbat nebo dívat? no... :-*

68. Objímat nebo líbat? objímat a líbat :-D

69. Oblečení: no.. a není to jedno?

70. Hravý nebo vážný? hravý... i vážný...

71. Romantický nebo přirozený? romantický... i přirozený :-)

72. Tlustý nebo hubený? no rači hubený :-)

73. Něžný nebo vášnivý? jak kdy :-D

74. Přelétavý nebo snadno se vázající? ani jedno

75. Zábavný nebo nudný? zábavný

76.Dělač problémů nebo "Paní Tichá" ani jedno, něco mezi tím

♥UŽ JSEM NĚKDY♥

77. Políbil cizího člověka: ne

78. Pil alkohol: jo :-D

79. Kouřil: ne

80. Utekl z domu: ne

81. Něco si zlomila: ne

82. Chodila s holkou? s holkou?

83. Zlomil někomu srdce: upřímně? jo...

84. Pohádal se s někým: já se hádám furt...

85. Plakal když někdo umřel: jo....

86. Plakal ve škole: jo

87. Někoho zabil: brouka, mravence, pavouka...

88. Zamilovala se: jo *in love*

♥VĚRÍM V...♥

89. Bůh: :-D

90. Zázraky: snad...?

91. Láska na první pohled: jasná věc:-*

92. Duchové: heh =D

93. Mimozemšťani: možná...

94. Druhé já: asi jo:)

95. Nebe: ne

96. Peklo: ne

97. Andělé: andělé? jedině přátelé... ale jen ti opravdoví(Klaruš má očem uvažovat....)

98. Polibek na prvním rande: jo :-D

99. Horoskopy: no jo:-)

100.Je tu někdo, koho bych chtěla, ale vím, že ho mít nemůžu? no... bohužel... *in love*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.