sobota 27. září 2008

H-A-V-Í-Ř-O-V


Včera jsem se neozvala... proč? Byla jsem v Havířově, u kámošky...

Pátek probíhal nechutně normálně. Ráno jsem si zahrála stolní fotbálek, pak skoro umřela nudou v matice, IVTčkách, ájině, těláku, biologii a i ve fyzice, pak následovaly sprinty na oběd, abych stihla vlak do Havířově - a nestihla jsem ho. Ujel mi před nosem. Tak mě tatík musel dovézt až do Frýdku-Místku, kde na mě už čekal můj dědeček. :-D Následovala (povinná) návštěva babičky. Když jsem jí po padesáté odpověděla na všechny otázky, vypravila jsem se k Míše. Hned jak jsem k ní došla, "spustily" se salvy smíchu, vzpomínání na staré časy, až se panelák otřásal v základech. Moc jsem toho nenaspala, na té tvrdé hnusné zemi, ze které mě ještě teď bolí prdel, a už se jelo zase domů. Tady mě čekaly špagety... a teď? Odpočívám, za chvíli půjdeme k babi... Původně se mělo jít na Bathory, ale jelikož mají vyprodáno, tak alespoň tam... :-)
Mám se dobře....

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.