úterý 30. září 2008

One month ago... :-)

Čusky trusky:-)
Krásný pozdrav ;-)
No nic, tak jak to jde? Škola, učení, a tak všechno...? Dívali jste se poslední dobou do kalendáře..? Už je měsíc školy za námi! Chce se mi oslavovat, ale na druhou stranu, když pomyslím, kolik jich ještě zbývá, tak mě ta chuť hned přejde. :-)
A jen tak náhodou - taky tak KRUTĚ nenávidíte zeměpis...? Dneska jsme na tenhle debilní předmět měli supl- našeho pana profesora - kulturistu. Fakt prdel :-D
Mimochodem, dneska jsem si po delší době dala banán. Přesněji řečeno - dva banány. Slyším zvonky štěstí :-) (už jsem Vám říkala, že jsem závislá na banánech...? :-D)
Je mi k-kosa. :-(

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tpc..ten Marek byl fakt luxúúús... :D:D:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.