pondělí 29. září 2008

NECHUTNĚ rychlý den, aneb pozdrav ze školy :-)

Dnešek uběhl rychlostí blesku. No, teda, vlastně ještě neuběhl, čeká mě ještě flétna, část ZAVu a balet, ale když myslím "školní stránku", tak fakt NECHUTNĚ rychle(ale né, že by mi to vadilo, právě naopak :-)). Vstávala jsem o čtvrt hodiny dřív než jindy - krepovala jsem si vlasy, podle mě to vypadá docela šukézně :-). Škola začala hudebkou, kde jsme asi půl hodiny řešili nástupy na oběd, a pak jsme zpívali, následovala jako vždy nudná literatura, kde jsme brali jakéhosi pofidérního sv. Václava, pak byla matika - docela krátká, páč jsme se šli fotit na web(až budou fotky, zveřejním :-) ;-)), následoval děják - Raný feudalismus v Evropě... strašná nuda. Nakonec nechutně nudná biologie a jako vždy anglická angličtina :-D. K obědu smažený pangasius - už si ho víckrát nedám :-), a teď prostě ZAV. Ale vzhledem k tomu, že se jak mě, tak Kiki (má milá spoulužačka sedící vedle mě :-)) NECHUTNĚ nedaří, tak Vám píšu. Nebo spíš se tady zase nesmyslně vykecávám. Ale což, mě už nezměníte :-P ;-)

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.