pondělí 22. září 2008

Nestíhám, nestačím...

Nestíhám, nestačím... a to poslední dobou docela často. Jako třeba dneska - musím ještě napsat sloh, project do ajiny, 2 úkoly do čéjiny(ale i když ty asi nejspíš opíšu až ve škole :-D)... ale já rači sedím u kompu.. No nic... Jinak...? Dneska jsem se asi před hodinou vrátila domů TOTÁLNĚ zničená... To tak bývá, po hodině flétny(brr...), hodině tanečních, asi 2 hodinám ZAVu(psaní všemi deseti na počítači :-)), po přežití nudného dějepisu, děsné biologie, nechutně nudné literatury... Ale co si tady stěžuju, stejně mi to nepomůže, jdu radši napsat ten sloh :-D Já vím, poslední dobou plácám nesmysly... :-)
BTW:Mám chuť na banán :-D

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.