středa 24. září 2008

Oo happy day!

Oo happy day!
První hodinu děják - sice písemka, ale jinak jsme čučeli na video o jakémsi stěhování národů, pak sloh - ten utekl podivně rychle, následoval sprint do Baslů asi 8 minut před zvoněním, pak tělák - přičemž půlku hodiny jsme měli my holky "volno", a tak jsme s Dájenkou prodrbali snad všechny. Pak už jen biola - dnes zdravověda - alespoň byla sranda, když jsme si vykládali, co je zdravé a co nezdravé. Ájina - nemám co vytknout - miluju jí, a pak fyzika, kde jsme psali taky test, kterej jsem sice asi zvorala, ale což. Je to jen test :-) K obědu pak Sojové soté s ovocem a dušenou rýží, no, považujte mě za blázna, ale mě to nehorázně chutná. Chvíli jsem šla psát ZAV(psaní všemi deseti na compu), pak už jsem uháněla na studentskou radu(jsem starostka třídy, heč:-P), následovala návštěva babičky, kde mě vlastní sestřenice Kačka (6) a Marička (1,5) doslova mučily, a nakonec taneční. Před hoďkou jsem se TOTÁLNĚ vyřízená vrátila domů a jsem šťastná. Zase jsem si dala do těla. ;-) Na véču párky(kašlu na dnešní zdravovědu...!) a teď už se jen naučit zemák :-) Že je toho moc...? No a..? :-)

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.