pondělí 15. září 2008

It's raining and raining... Bad day!

A prší.. a prší.. a prší.. už od 8 ráno. Déšť mě provázel jak nudnou hudebkou, když jsme zpívali trapné písně, i nechutnou literaturou, nechyběl ani v máti, kdy jsme psali písemku, pak následoval i v dějáku, nechutné biole a dokonce i v ajině, při druhé písemce. Jednoduše řečeno - strašné. Mám se strašně. Hrozně. Né, ještě hůř. A to "psí počasí" tomu dodává korunu. Ještě teď jsem promrzlá jak jsem šla ze ZUŠky zhruba v 6 domů(měla jsem flétnu a pak taneční... gr... mám toho dost, pro dnešek)a pořád musím myslet na nejmenovaný rozhovor na ICQ... Už aby byl zítřek...Počkat - nepíšem písemku...?!

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.