úterý 23. září 2008

I'm so strange....

Mám se divně. I když bych vlastně měla mít radost - konečně se trošku oteplilo, takže už nemusim mít ani ponožky :-), zkoušení z ájiny na který jsem se neučila dopadlo fakt dobře(1- :-D)... a vůbec. Nevím, možná to bude tím podzimem... Nebo tím dnešním školním dnem... Kámošky mě fakt zklamaly. I když - nevím, jestli je ještě můžu nazývat kámoškama(kromě Tebe, Dani, samozřejmě :-)) - holka, kterou jsem strašně dlouhou dobu považovala za svojí nejlepší přítelkyni se za posledního půlroku strašně změnila. Předtím jí nedělalo problém jít se mnou jen tak do shopu, půjčit mi už po padesáté nůžky a vyslechnout už po stopadesáté mé "love-problémy"... a teď? "Sorry, sešit ti nemůžu půjčit, musím se učit!" Přitom Hanka je chodící encyklopedie. Když jsem jí v chemii poprosila, jestli by mi mohla půjčit lepidlo, udělala xicht a s nechutí mi ho podala. A když se jí třeba chci "pochlubit" (teď myslím o5 "love věci"), tak se nepřítomně dívá kamsi za mě... A to mě docela dost mrzí... Tohle, že je moje dřívější BEST FRIEND...?! Je mi z toho smutno...

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.