pátek 10. října 2008

BATHORY

Včera jsem byla, jak už jsem psala na filmu BATHORY. Moje hodnocení...? Trochu "pohádka". Přesněji řečeno, čekala jsem, že to bude drsnější, podle toho, jak hodnotili ostatní... Jinak to byla trochu kravina. Ale zase - mělo to něco do sebe. Hraběnka Bathoryová byla chvílema fakt strašidelná, ale na druhou stranu, vtip tomu dodávali Bolek Polívka a Jirka Mádl v podání dvou katolíků - vynálezců. :-D Oproti pověsti to taky bylo úplně jiné. V pověsti třeba bylo, že Erszébet byla největší vražedkyně všech dob a že se koupala v krvi pannen... A tam to udělali, že se koupala v bylinkách... Ale to je věc názoru, že... Jinak BATHORY, to prostě MUSÍTE vidět. :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ttj....:D:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.