úterý 28. října 2008

Can I?

Can I kill my cousin...?!
Tak to jsem se ptala sama sebe včera, dneska i předevčírem. Všechny tři dny jsem totiž dostala na krk svou 6ti letou otravnou sestřenku. Fuj. Předevčírem u nás byli na návštěvě, a Kačka mi udělala takovej nepořádek v pokoji, že bych ju nejradši uškrtila. Včera jsme s ní, babi, taťkou a bratrem pro změnu byli na hradě Lukově. To bylo taky samé "Kalolínko, a ploč s náma nešla teta?" "Protože je v Neměcku, špunte." /pět minut pauza/ "A Kajizno, teta s náma nešla protože se jí nechtělo nebo co?!!" "Kačenko! Říkala jsem, že je v Německu." /o5 pět minut pauza../ "Kajinko. Proč s náma nešla teta?"
No zkrátka a dobře na zabití. A dneska to samé. Teda - šli jsme na Díly na oběd, ale mě velice často cukala ruka. A když mě ta potvora netahala za vlasy, nedržela za ruku nebo mě jinak neotravovala, tak se ke mně lísala a furt mě chtěla pusinkovat. Prostě,
I hate my cousin!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Náhodou ee...je roztomilá:-*

*CaRoLiNe* řekl(a)...

roztomilá..? ROZTOMILÁ?!! je to příšera, ničitel, ďábel a nevím co ještě :-D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.