pátek 31. října 2008

SUPER dan :-)


SUPER den.
V matice 2 z písemky, co jsem odhadovala tak na 4. V IVTčkách volno po tom, co jsem dodělala práci za 15 minut. V ajině me nevyzkoušel(sem se nějak neučila, mno.. :-D). V těláku jsem hráli vybišu. A učitelka mě vybrala na soutěž. V biologii jsem psala ZAV soutěž(prý jsem přišla o rozmnožování hadů, ale nevadí, Klára mi všechno popíše :-D). Ve fyzice mi Gajda pokreslil ponožku a na gumu nakreslil jistý kosočtverec. Před koncem si kluci vymysleli skvělou "hru" na klepání na čísi záda, a když se dotyčný otočí tak deformování jeho obličeje a vydávání zajímavých zvuků :-D(taky jsem jednou "schytla" :-D). Na obědě si Mikes otřel brambory do mého "PARTY GIRL" trička. Za chvilu jdu na balet. Po baletu jdu k Ivči, a pak půjdem na bazén. Bude prdéél :-D A pak u Ivy spím. Takže se těšíím :-D A jsem prostě.. happy. To bude taky možná tím, že se mi nepoštěstilo a nepotkala jsem ty kravičky z jisté ehm již zmiňované třídy.

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.