úterý 21. října 2008

Be crazy :-D

"Oh, love is real enough; you will find it someday, but it has one archenemy -- and that is life."
Už zase jsem husoidní :-D A škola smrdí. Na tom trvám pořád.
Dnešek byl TOTÁLNÍ buchec :-D Jako... vtipný :-D Jednoduše řečeno, měla jsem zase "crazy den". Tentokrát jsem se celý den jako pominutá smála všem klikám od dveří ve škole. :-D A pořád se směju :-D. ..."Carol, what are you laughing...?!" "Um.. I'm laughing... to this door handle!"(nechápavý učitelův výraz). "..And why, Carol?!" "Heh... because I'm crazy. And the door handle is very funny!" :-D A že nejsem normální..?! No a? To by tady byla pořádná nuda, bez nás, CRAZY PEOPLE!
a vůbec....
Mimochodem, doteď jsem nepřišla na to, co mi na tom přišlo tak vtipné.. ale což, jsem praštěná.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hm.....jéj to dneska bylo...a tys mě tím smíchem nakazila....:D:D:D kočko díky..spravila si mi náladu...:) a snad se už nezlobííííš....:) a ehm....co je na te klice tak funny?? :D:D

*CaRoLiNe* řekl(a)...

to kdybych věděla :-D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.