čtvrtek 23. října 2008

I hate my teachers O:-)

Dnešek byl... rozhodně zajímavý. Už ve druhé hodině jsem zjistila, že korektor, s kterým si Béďa s Cucem hráli, až ho pokazili, je už pokažený tak, že prostě NEBUDE korektorovat(ještě včera to šlo... :-D). Tak jsem ho klukům darovala, když se jim tak líbí :-D. To jste měli vidět, co s tím dělali :-D. Hráli si na "dálkové ovládání", rozebírali ho, prostě buchec. Že, Klari? :-) No, jinak kromě toho, že jsem dneska dostala kouli u zkoušení ze zemáku(ale nemůžu za to, třídní mě prostě NEMÁ ráda), byl docela v klidu den. Jo, ještě by se mi nemusela vybít MP3jka hned při první hodině výtvarky...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jo hey káji..:D já nemohla jak dycky s tím prstem do nosu..blé....a jak prej ? áá nový módní ttrend..jak sis ho pověsila na krk..:(:( a tech 12 vykorektorovanych metru...:D:D:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.