pondělí 6. října 2008

COOL

Ooh, jak COOL den :-) Hned ráno jsem jela s tatíkem do Havířova na odběr krve a ultrazuk štítný žlázy. Gr... Mezi tím byla návštěva u babičky, kde jsem musela asi pětkrát odpovídat na stejný otázky. Do školy jsem dojela jen na kousek máti, a pak na ajinu, kde jsme bohužel psali velkej Unit Test. Na oběd byla nějaká sračka :-D Ne, fakt to tak vypadalo :-) Bez urážky, paní kuchařky, bylo to dobré, ale... :-D ...vypadalo to... zajímavě :-D Pak ZAV. "Trochu" jsem si popsala, a pak už uháněla do ZUŠky na flétnu. Grrr... ani nevím jak jsem to přežila a pak taneční... Jako vždy dokonalé... Ale dneska to bylo ještě lepší... přišly se na nás "podívat" Martinka a Ivčinka(Miss Bobeček :-))... upe zlatíčka :-*

:-D

Dneska je... prostě COOL den :-)

1 komentář:

Geraldo Maia řekl(a)...

Hello Carol,
It is a great pleasure to visit your nice and interesting blog for the first time.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.