pátek 3. října 2008

Great Friday :-)

Už vidíš pátek?
Prostě páátek.
První hodinu fyzika - kde jsme byli na počítačích a dělali nějaký pošahaný grafy - ok, alespoň se nepsala písemka. Druhou hodinu jsme stále setrvali na počítačích, tentokrát jsme však měli IVTčka. Pak už jen jako vždy dokonalá ajina, PITOMÝ tělák s naší PITOMOU účou, vcelku fajn biologie a máťa. Poslední hodina byla fakt nej - z písemky jsem dostalá 1* :-D (=bez chyby :-D). Oběd? Fakt úžasná kombinace bořšče, krupicové kaše s ovocem, "čaje", zelného salátu s rajčetem a čokoládového dezertu. FUJ! Jídla byly sice skvělý, ale proč jsem si je já kráva musela dát pohromady, aby mi bylo blbě ještě hodinu potom...? :-D Po téhle "malé chuťovce" jsem šla na ZAV, a pak taneční. Vyřízená jak pes jsem jela k mojí best friend(ano Dančo :-))do Zubří, kde jsem si užívala asi dvě hodiny čokolády, srandy a jejího malého 4letého sladkého bratříčka. Před chvilou mě dovezli domů.... a tak Vám to píšu :-D
Mám se skvěle. Vždyť je pátek :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jj mame stejny nazor...:D:D:D dnesek byl BEST!!!!!! ae ten obed .... :-!:-!:-!

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.