pátek 17. října 2008

Jako na kolotoči...

"Jako na kolotoči... Jednou jsi nahoře, jednou dole...."
...Chvílema bych tady nejradši nebyla. Každý den je stejný - zazvoní budík, já se umyju, učešu, obleču namaluju. Natáhnu na sebe své kotníčkové converse, a valim na bus. Ve škole taky - pořád samá nuda a samá písemka. Mimochodem, z té poslední - zemákové jsem dostala 2-3 :-/. Musím se víc učit... Dneska u nás byl náš sexy "pan Praktikant" naposled. Škoda. Byl nejmíň tisíckrát lepší než naša protivná třídní. IVT písemku neměl ještě náš pan profesor opravenou. Díky bohu, další špatné zprávy budou až příští pátek... Ne, vlastně ne, to jdu na 3-denní soustředení se ZAVem. Z tama se bude postupovat na mistrovství světa, oh yeah :-D. No, každopádně, dneska jsem se nějakým nevysvětlitelným způsobem nepohádala s účou, zato bych nejradši rozbila držku těm největším pipinám ze 4.A8, na oběd jsem měla TOTÁLNÍ hnus(no, i když až tak asi ne :-D) - květákovej mozeček. To jsem asi musela být zhulená, když jsem si to volila. :-) Naštěstí jsem pak silou vůle přesvědčila spolužačku, aby mi dala kus řízku na spravení chuti :-D Jelikož dneska byly na naší škole jakési volby, nešla jsem na můj oblíbený ZAV, ale k babi. Tam mě mé milované sestřenky mučily, až jsem radši odešla do baletu :-D No a teď, jsem doma. Ach, já tak neskutečně miluju víkendy... ;-)

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.