neděle 12. října 2008

Yesterday...


Včera. No, to jsem se neozvala. :-D A měla jsem k tomu pádný důvod. Hned ráno, po snídani, jsme vyrazili kamsi do prčic kousek od Brna na oslavu mamčinýho strejdy - spojený se zabijačkou. Ze začátku to vypadalo docela pofidérně, ale pak jsme šli na dětský hřiště spolu s mojí mini sestřenkou Dančou, tam jsme blbi, lozli po stromech(prostě jak malý děti :-D), fotili se(až mi pošlou fotky, tak je zveřejním :-)). Následně bylo jídlo - přesněji řečeno žranice :-D. Tolik jitrnic, prejtu, tlačenky a nevím čeho jsem pohromadě ještě neviděla. Pak zákusek - spooousta kremrolí a věnečků - rawr! Odpoledne a večer jsme pak čučeli na černobílou telku na půdě. Tady jsme i spali. Řeknu vám - taková neizolovaná půda - to je panečku k-k-kosa. Hlavně nad ránem nepomáhalo ani rozhicované přenosné topení, spacák, pyžamo a deka... No nic, hlavně že jsem úspěšně přežila. Nejlepší byl samozřejmě můj dědula, který se ožral, a pak vykládal "COOL story" :-D Prostě funny. I když bych radši byla doma... Dneska se toho moc nedělo, tak už tenhle článek nebudu dál rozepisovat a jdu ho zveřejnit... :-)

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.