pondělí 13. října 2008

CrAzY dAy :-D


Ooh... Nevim jak začít. Prostě, ráno, jako každý pitomý pondělí jsem vstala :-D. Ne vážně, hned ráno jsem navštívila moji oblíbenou zubařku - sadistku. - Minule polila taťkovi nový tričko Savem, mě rvala zub z pusy asi 5 minut kleštěma, až to skřípalo... :-D Ale tentokrát se vyznamenala - zub mi vytrhla/nebo spíš vydloubla/tak profesionálně, že jsem ho spolkla. :-D Pocity...? No prostě jako když omylem sežerete vlastní zub :-D.... První hodinu jsem bohužel stihla celou. Hudebka. Úča nám dala zákeřnej testík(dostanu tak 3), takže blbý. Následně literatura, kde jsem málem umřela nudou. Prostě normálka. Po škole opět na ZAV, sprinty k babi a do hudebky. Nepříjemný pocit při pohledu na mého učitele flétny. Balet. Vyčerpání, pocení, stav TOTÁLNÍ vyčerpanosti... A teď už učení... Začínám nenávidět jistý žlutý nejmenovaný ústav, s "visačkou" GYMNÁZIUM....

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Caroline!!! Ty si nechutná....:D:D:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.