úterý 7. října 2008

Good/bad day....?

Dnešek byl... takový... divný... ale i v dobrým slova smyslu....
Ráno trapná občanka, zubící se učitelka a tvrdá židle, pak chemie - heuréka - dostala jsem 1- z písemky, ze který jsem si tipovala tak 3...! Následně ájina - wow! Tentokrát 1, 1- z big testu, a čéjina. Ta už byla horší - diktát - 3 :-D. No nic, nedařilo se mi O:-). A nakonec máťa - nechutně nudná. Ze zemáku s naším sexy praktikantem panem Kolečkem a třídní jsem se ulila díky vystoupení pro seniory s tanečníma :-D Děsná prdel. Kdyby mě teď tak nebolela hlava, tak bych řekla, že dnešek byl docela dobrý. Teda až na to, že jsem sežrala půlku čokolády... :-(

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.