středa 8. října 2008

Say hello...



Say hello.
Dneska to bude, trošku delší... :-)
Ráno jsem začala dějákem - ale jo, šlo to. Celou hodinu totiž naše milá paní profesorka zkoušela... nedobrovolníky :-D Né, prostě ty, co měli z písemky horší známku než 2. (Mimochodem, já jsem měla 1- :-D).
Druhou hoďku jsme měli čeják - mluvnici - normálně sice míváme sloh, ale naší milované paní profesorce se zachtělo více mluvnice, no, nevadí.
Následoval tělák. V týto hodině nás naše děsná profesorka vytáhla ven, takže jsme běhali na hřišti jak potrhlí(přesněji řečeno potrhlé.. :-)), skákali do písku a já konkrétně jsem hodila pořádnou držku až jsem měla písek, až... no v prdeli :-D.
Po této "skvělé" hodině následovala biologie - s naším učitelem - praktikantem. No COOL. Bylo to rozhodně lepší než s naší třídní(bioly s třídní nenávidím...:-).
No - následně ajina - kterou jsem zvládla docela v klidu. A nakonec fyzika - strašná. Dělali jsme nějaký pošahaný grafy jak kreténi, a příští hodinu z toho píšem. No děs. Pak už jen rychle ZAV(dala jsem svůj rekord - 3800 čistých úhozů za 10 minut.. :-P :-)), babi a taneční. Skvělý odreagování. Takže - se mám dobře. Skvěle.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jj.....,,Fido" byl BEST!!!!! :D:D:D:D

*CaRoLiNe* řekl(a)...

klariii:sice pořád nechápu, o koho jde, ale OK :-D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.