sobota 18. října 2008

Today

"Just because I'm not crying doesn't mean that I'm ok."
Ráno jsem se probudila relativně brzo, na to, že je sobota. Ani jsem si nestihla umýt oči, a už mi mamka nařídila uklidit kuchyni. To mě dokonale probralo. Pak jsem začala uklízet svůj pokoj, a i sebe jsem dala dokupy :-). Snídani jsem tak nějak vynechala, a až v 11 jsem si dala aspoň rohlík :-D. Pak jsem sedla ke kompu. A seděla, a seděla jsem u něho až do oběda. Po jakýsich játrech jsem se donutila jít ven a zahrát si ping-pong s bratrem. Ten to však už po necelé půlhodince vzdal, a šel na komp. Tak jsem přemluvila tatíka. Ten se taky po chvíli "vymluvil" na kotník, a tak jsem šla domů. Ukuchtila jsem si vanilkovej puding a pustila si film Mamma mia! :-) Fakt pecka, vřele doporučuju. Před chvilou jsem se začala učit referát do biologie... a teď sedím zase u kompu :-D


Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.