pátek 10. října 2008

Ooh, I love Fridays so much....


Yeah, konečně pátek! Ráno jsem s úsměvem vstala, a navlíkla si jako jediný den v roce sukni(což se mi nakonec stalo skoro osudným, ta zima, brrr...!)a s úsměvem vyrazila na bus do školy. Vyučování - nic moc - první máťa - dostala jsem z testu 2, heč :-P :-D, pak docela COOL IVTčka, spojená ajina, kde jsme se dívali na "Seznamte se, Joe Black" - docela pííí...ovina, Brad Pitt je tam teda fakt... fuj :-D. Tělák - kde učitelka dokonce požádala kámošku, aby mě zklidnila - prostě jsem to totiž nevydržela a řekla jí, že se volejbal už 3. hodinu prostě učit NECHCI. (kdyby to tak, věděla máti... to by byl mazec :-D) No a pak písemka z bioly, a jako poslední hodina písemka z fyziky. Fuj fuj fuj, obě dvě jsem trochu... pokazila. No nic. K obědu tatranská kotleta, :-D, ZAV, taneční, následně nakupování párků, mrznutí na zastávce a teď? Pojídání čokolády :-D Ooh, já tak miluju víkendy.... Ten obrázek je fakt COOL, ne? :-D I live for weekends... :-)

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.