sobota 1. listopadu 2008

Ivča a já :-D

LOL
:-D Tolik srandy, jako včera jsem už dlouho nezažila. Spala jsem u Ivušky :-D Hned po baletu jsme šli k ní na chvilu, a pak i s Jančou na bazén :-D Nedá se popsat slovy, jaká to byla sranda, ale nejlepší byli stejně dva kluci, kteří furt na tobogánu "dáme čtyřku??" (když Janča odjela a zůstala jsem tam jen já a oni) "tak aspoň trojku??" :-D a když s náma přišla i Ivča tak prej "můžeme dát i pětku" :-D My jsme z toho nemohly. Celý večer jsme se tomu pak pochopitelně smály jak trhlé. Cestou zpátky jsme si všechny tři koupily hambáč a i já se vykašlala na "štíhlou linii" :-D. U Ivči jsme pak snědly dva balíčky bonbonů snad za 5 minut, a potom už se jen smály, a smály. A točily různě hrůzná videa na Ivčin foťák :-D. Když se na ně teď podívám, tak přijde, že jsme něco pily, ale ne :-D A mimochodem, taky se fotilo. A protože jsem hodná tak sem dám pár nejlepších fotek :-D

↑ Ivče rupla členka, a tak jsem jí prostě MUSELA vyzkoušet :-D

↑ Naše úchvatné xichtíky :-D

↑ a černobíle... :-)

↑ Prostě momentka. Ano, jsem to já :-D

↑ A takhle nějak dopadla plyšáko-válka :-D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ty seš bláázen...:D:D:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.