čtvrtek 20. listopadu 2008

LOVE, BONBÓN SHOP, JOKE, HAIR CUT!


Dnešek byl BOMBA. A včerejšek byl taky COOL. Ale nejdřív včerejšek, bonbón shop a divadlo :-D
Takže včera jsme úspěšně dorazili do Ovy a tam měli asi hodinu rozchod. Samozřejmě jsme navštívily "Bonbón shop", KFC, McDonald's, Drogérku a nevím co ještě. Prostě BOMBASTIČNÉ :-)
Zato samotné divadlo bylo poněkud... slabší. Přesněji řečeno jsem usínala v tom poloprázdném divadle s botama pod sedačkou. Domů jsem se vrátila kolem jedenácti v noci, takže jsem se ani učit nestihla. Ale co, nevadí.
Jinak cesta zpátky busem byla prostě bombovní. Celý bus spal jenom nás 6 šílených krav jsme je každých pět minut budili neustálým řevem a chciotem. Ty naše hlášky... Byste nepochopili, to byste prostě MUSELI slyšet :-D
A dnešek...
..ten byl snad ještě lepší! Nejen, že jsem školu poměrně úspěšně přežila, ale po škole jsem šla ke kadeřnici, a mám na šišce vykouzlený BOMBA, SUPER, BOŽÍ NEW ÚČES!! Zkrátila mi to teda dost, ale je to TOTÁLNĚ BOMBOVÝ. Až si náš foťák přestane hrát na Chucka Norrise, tak Vám tu nějaké ty fotky dám :-D
HAVE A NICE DAY :-D
*CaRoLiNe*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jj...diwko bylo **** (pesticky...:D) ale cesta z5 ....jak pry : ty prase!! :D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.