pondělí 24. listopadu 2008

Dance, friends, music, love and jokes are my life :-D

Už jsem říkala, že nenávidím pondělky? Určitě! Dnešní ráno bylo ještě horší. Jako blbec jsem si přivstala o čtvrt hoďky abych si stihla po dlouhé době udělat snídani(měla jsem v plánu cornflakey - jsem cornflako žrout :-D), a když jsem ve finále vstala tak jsem zjistila, že došlo mlíko. Na corny s medem jsem fakt neměla chuť(je to sladký a bolej z toho zuby..), a protože doma nic jiného nebylo, tak jsem si dala pouze banán. Ale pořád jsem už byla vstanutá o čtvrt hodiny dřív :-D já vím, nesmyslná věta :-D

První hodinu opět hudebka, kde jsme naštěstí nepsali test, protože už to vypadalo že budem psát a já se vůbec neučila :-D O:-). Jak už jsem (myslim) psala, sedím v jiné lavici. Takže v češtině jsem měla s Fiurdym a Štverdym o zábavu postaráno :-D Ještě že do páté lavice nejde vidět ani slyšet :-D Stejně to samé se dělo v dějáku i matice, dokonce i biole.

Ajina, no prostě no comment, dokonalost a FUN jako vždycky :-D ("Carol carol..." Klára ví :-D)

Ale oběd, to byla dokonalost sama. Asi půl hodiny se asi čtyři střelené krávy(teď myslim sebe, Šmoulu, Pérko :-D - to je přezdívka pro Terku, made by me :-D, a Gumu - to je Janča - taky made by me :-D)řehtaly přes celou jídelnu. Až mi bylo líto mých spolužáků i nespolužáků :-D. A co jsme řešily tak vtipného? Nic jiného než moje perverzní sny :-D Kdo neslyšel naživo, nepochopí(že Klaruš :-D).

Balet boží, ZAV COOL, flétna ušla. Jenom teď budu muset udělat ještě kopu úkolů, ale to stihnu. A vůbec, už jsem přesáhla minutu mého "vorazu" :-D Nechápete? Nepochopíte :-D

Vaše Carol so in love ♥

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.