čtvrtek 6. listopadu 2008

In love and new earring :-)

Úplně v poho den. Přesně podle mých představ. Ráno jsem se s naším IVT učitelem domluvila, že budu od zítřka chodit na programování webovek (ale nultou nodinu :-!), pak v češtině jsme psali písemku. Tipuju to tak na 3, bylo to hnusný. Pak matika a o5 písemka, ze které budu mít pro změnu jedničku :-). Zemák - zkoušení - 1-, zcela překvapivě. Takže super. Po jakýsich pofidérních játrech jsem šla do trafiky na Bravo Girl! a pak jsem asi do půl čtvrtý relaxovala u babičky(snědla jsem dědovi kuře :-D). No a pak jsem jela s rodičmama do Valu a tam mi nastřelili druhou náááušnici!! Konečně! Je to super a už to ani nebolí :-)

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.