pátek 21. listopadu 2008

I believe in angels...

ČUSKY TRUSKY :-)

Tak co pátek? Já jsem se měla... prostě DOKONALE. Ráno jsem nemusela vstávat na programování webovek, protože odpadlo, takže jsem se mohla vyspat. No ale já jsem stejně vstala a vyžehlila si svoje vlasy. Teď, jak to mám ostříhaný se to ještě VÍC a VÍC vlní, než předtím, bych se na to...

Každopádně přežila jsem jak matiku, kde se mi ještě chtělo spát, tak poměrně nudné IVTčka, kde jsem taky skoro usnula, ale stejně jsme probírali takovou kravinu co už dávno umím. Takže nic no :-) V anglině to šlo a v těláku jsme šli na procházku.

Vesele jsme si vykračovali krajinkou, do toho nám na plné pecky hrálo Low low low, About you know, nebo That's no my name. Prostě mix, až se učitelka rači vzdálila. Biolu jsem úspěšně přežila(nevyzkoušela mě, uff...), ale milá pí čelka mě přesadila. No, ale s luštěninou a panem podnikatelem bude taky sranda... doufám. Aspoň, že jsem pryč od toho k*eténa Bédi.

Na oběd byla docela mňamka, nějaký masový nudličky se šunkou a rýží či co. Na ZAVu nic moc, každopádně jako obvykle, píšu teď takový těžký cvičení, že se to prostě NEDÁ. Cestou do ZUŠky jsem šla s Alex a všechno jsme pořádně pro(h)řešily.

Z baletu jsem se uvolnila dřív, abych stihla bus už 16:04, a úspěšně jsem se vrátila z té kosy, ve které byla i v nové COOL bundičce z North Finderu docela kosa. Jo, mimochodem, napadl nám sníh. Už podruhé, tak doufám, že to zase neroztaje.

Tak koukám, že jsem se zase rozepsala, tož se mějte hezky, k nám zítra přijede teta, tak nevim, jak budu stíhat se Vám ozvat. Ale jo, snad to stihnu.
Zatím haf haf,
*CaRoLiNe*

Jen tak čistě mimochodem, všimli jste si, že jsem se dneska nezmínila o "LOVE a HIM"? :-) Né, že by se něco změnilo, dnešek byl prostě IN LOVE, ale já jsem si řekla, že se o tom dneska ani nezmíním. Protože se to tu objevuje už každý den. :-D Já vím, jsem strašná a nepoučitelná :-D

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.