úterý 25. listopadu 2008

I love My Chemical Romance :-)

"They're gonna clean up your looks, with all the lies and the books, to make citizen out of you...."



MCR jsou prostě BOŽÍ. Co si budeme nalhávat. A proč mě napadl takový článek? Právě vytvářím project do ajiny o nich. :-) Tož mě to tak napadlo... a BEST song je TEENAGERS!

"...Because they sleep with a gun, and keep an eye on you, son, so they can watch all the things you do..."


Ale teď k dnešku. Ráno cornflakeys, před občankou pinkání s Mikeskovým nafouknutým kondomem ve třídě :-D :-D (LOL, to bylo mrtě :-D zvlášť když ho málem načapal zástupce :-D), v chemii nuda, v anglině COOL, před čejákem navlékání prasklého již zmíněného prezervativu na vodovodní kohoutek :-D (ale já jsem to neudělala :-D to Mikes :-D). Po čejáku nudná máťa a potom zemák.


"...because the drugs never work, they're gonna give you a smirk, 'cause they've got of keeping you clean..."


Na oběd Asijská kuřecí pánev, jako "zákusek" kousek Sáščiného langoša. Později pravidelná vycházka k Baslům a "tři melounky, prosím". Žvejky žvejk :-D


"...they're gonna rip off your head, your aspirations to shreds, another cog in the murder machine..."


No a pak už jenom bridž a Cocoflakes :-D A teď comp :-)

*CaRoLiNe*


....Děcka, já ho žeru! (Teď nemám na mysli MCR :-))


A kdyby chtěl nějaký kretén (nebo nějaká kravička, konkrétně mám na mysli jednu jedinou) psát že MCR jsou blbí, tak si mě nepřejte....

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nooo....rači NO COMMENT ale s tim kondomem..:D:D jako....ja sem cela napsat EMBARRASSING...:'(
:D:D tak nic nó

*CaRoLiNe* řekl(a)...

Víš, kláro, každý máme jiný vkus. trapné to rozhodně není, to já si spíš myslim o těch tvých Paris Hilton, té písničce co tak žereš (jmenuje se to "sex" nebo tak nějak) a takový kraviny. Holt, já už do toho dorostla, ty to asi ještě nechápeš. Tu hudbu. Ale jistě, taky jsem měla období když jsem poslouchala takový kraviny jako ty.

Anonymní řekl(a)...

neříkám, že sou MCR hrozní, jen já je prostě nemusím....jinak PH mam celkem rada....a jo mas pravdu kazdy jsme jiny....ale to by bez toho byla nuda..:)

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.