středa 12. listopadu 2008

StRanGe In LoVe GiRl

StRanGe... to jsem já :-D Dneska ve škole upe super nálada(hlavně, když mi v ajině omylem uklouzlo totálně nahlas "oh shit" :-D a celá třída výbuch smíchu :-D), a v baletu.. no no comment. "Kámošky" měly zase infantilní náladu a celou hodinu mě otravovaly s otázkama typu: "a co ti je?" "je v tom nějaký kluk?" atd... no bych je nejradši uškrtila. A když se k tomu ještě přidala učitelka a začala si hezky rejt... tak bych fakt jako vraždila. Jinak ve škole nic moc novýho. Psala jsem opravnou písemku z fyziky(ještě jak to dopadne....), a Klárča dostala berle. Na doma. Kvůli blbému těláku a blbému tělocvikáři, který vymyslel takovou debilní hru, že si prostě při tom poranila kloub a 14 dní může s prominutím prd dělat. Ale už jsem se zase rozepsala a měla bych se jít učit, tak zatím.








Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.