pondělí 10. listopadu 2008

HAPPY DAY

Oooh happy day!
Oooooh happy day!
Oooooooh happy da-a-a-y!

Brekeke, dnešek byl super. Výchovňáky teda nic moc, ale zbytek... no prostě... dokonalost sama.

Písemku ze zemáku jsem nestihla. V dějáku jsem dostala jedničku "za dara". V biole se na mě učitelka dokonce usmála(a to mě nemá ráda!). A v ajině mi to šlo.

Na obědě... ♥ No comment, to pochopí jen někteří, ti VYVOLENÍ. ♥

Flétna byla sice, podstatně horší, ale což. Já Vás také nemám ráda, můj pane ctěný učiteli. A balet byl DOKONALÝ. Prostě - vybraly jsme s holkama takovou upe boží francouzskou písničku od Alizée - C'est Trop Tard(ostatně ji můžete slyšet, dala jsem ji do menu místo Take A Bow od Rihanny), a na to vymyslely asi minutu. Je to upe božíííííí. Jsem teď sice vyřízená, ale což.

Ani moc úkolů nemáme. Vím, že když napíšu, že jsem STILL IN LOVE, bude to už trapné(viz 3 odstavec :-D), ale když je to pravda, tak co? :-)

Já ho žeru. Doslovně. Mějte se hezky, já jdu přemýšlet nad dneškem. Zítřek by mohl být tak tak super, ale z písemky z čejáku dostanu asi 3, takže asi to tak COOL nebude. Nevadí :-)

Carol :-*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.