sobota 8. listopadu 2008

Tired. And in love, still.


♥ Jsem... unavená... a rozbolavěná. Celý den jsem totiž strávila na nohou v New Yorkerech, drogériích, Taccích (jako Takko :-D) a nevim kde. Už ráno jsme vyrazili společně s babi a rodičema do Zlína... první do "Golden Apple", a pak do nevim čeho. Já vím, jáák trapný, nakupovat s rodičema, ale vzhledem k tomu, že většinu toho, co jsme koupili dostanu až pod stromeček "od Ježíška", tak to prostě MUSELI vidět, co si koupím. Přesněji řečeno, co budou platit :-D. Po asi 4hodinovém chození po obchoďácích jsem "získala" zimní COOL bundičku s kožíškem, dva TOTÁLNĚ dokonalé černé topy, tu nejvoňavější vůni světa (resp. Chupa Chups, mě to upe voní :-)) a MEGA mikinku. Rodiče si taky cosi koupili, ale já toho mám teda rozhodně víc :-D. Po nákupech jsme vyrazili do Fryštáku na hřbitov, a pak taky do Fryštáku na oběd do restaurace U Fíka. Zvažovala jsem, jestli si mám dát maso, těstoviny nebo pizzu, a tak jsem si dala všechno. Na pizze :-D. Přesněji řečeno, pizza se jmenovala Polla Delikatesa, a skládala se z česneku, smetany, těstovin, kuřecího masa, oregana, sýru a nevim čeho. Ale bylo to VÝBORNÝ. Nacpala jsem se jako nikdy, a když si i moje matinka dojedla svoji úchvatnou "špeko-marlenku" (:-D už mi z toho hrabe, já vím), opět jsme vyrazili. Zakotvili jsme u babi, kde jsme vyzvedli bratra(ten se nákupů radši neúčastnil, nemusel by přežít), koupili husu na budoucí oběd a jeli domů. A tak teď KONEČNĚ píšu. Vedle mě na posteli si hoví jeden z mých krásně černých topíků, a ukazuje mi hrozivou cenovku. Ale co. Bohužel, hned dostanu jenom todle, zbytek až pod stromek. Ale já je překecám :-D. Aspoň na tu Chupa-chupsku. Jinak se mám skvěle. A pořád se usmívám jak měsíček na hnoji ♥

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jé.....ty ses měla...:-* já taky něco chcuuu...:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.