úterý 18. listopadu 2008

Řetězák0.7

Původně jsem se chtěla KONEČNĚ naučit něco new v grafických programech. Ale já na to prostě NEMÁM nervy, takže jdu udělat tenhle STUPIDNÍ řetězák :-D

Tužka nebo propiska? propiska :-D
Fixa nebo pastelka? fixík :-D
Bělítko nebo zmizík?korektóór, zmizíky jsou pro lamy :-D (nic proti jako.. :-))
Sukně nebo kalhoty? to je otázka, jsem snad nenormální? (to znamená že kalhoty)
Sluneční brejle nebo klobouk? sluneční vidle :-D
Televize nebo PC ? PC!
Čína nebo česká kuchyně? čína, samozřejmě
Prstýnek nebo naušnice? náušnice i prstýnek :-))
Židle nebo křeslo? křeslo
Internet explorer nebo Firefox? Mozilla :-)
Triko nebo svetr? ani jedno. Top :-P
Ananas nebo hruška? ananas
Jahoda nebo meloun? jahoda
Třešeň nebo kiwi? třešeň
Kuře nebo ryba? kuře. copak jsem tuleň?!
Hovězí nebo kuřecí? Kuřecí :-P
Žlutá nebo červená? obě
Hnědá nebo černá? black forever (ovšem jen dokud nevymyslí něco temnějšího a COOLovějšího :-D)
Hustý nebo krutý? krutý :-D

A Kláro, pokračuj :-D

Carol:-*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.