pátek 14. listopadu 2008

I'm so lucky lucky, I'm so lovely lovely

Ten protivný budík si prostě nedá pokoje. Dneska mě třeba vzbudil už na nultou hodinu. No, já jsem si ho sice sama nastavila, abych stihla kroužek HTML, ale mohl být tak taktní a nechat mě se prospat "až" do sedmi. No, každopádně jsem to nakonec přežila, i když jsem u poslouchání HTML kódů usínala. Se neřeší. Celé vyučování nuda jako obvykle, v biole písemka, ve fyzice 2 z písemky :-D Na oběd jakési pofidérní maso se sýrem :-D Prostě obvyklý den. Na ZAVu celkem dobrý, balet taky šel. A kónečně je víkend :-) A vůbec, jdu změnit tu francouzskou písničku na mnohem veselejší, kterou sice Klaruš nenávidí, ale já jí miluju...
...saying I'm so lucky lucky, I'm so lucky lucky, I'm so lovely lovely, I'm so lovely love... znáte? :-D

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.