neděle 23. listopadu 2008

Mamma mia! :-D

Chro :-D

Vstávat v neděli v devět je ošklivost. Bohužel jsem to dneska musela přetrpět, a "už" v 10:15 jít na snídaňu. Ještě donedávna u nás byla teta, takže jsem toho moc nestihla. Takže mě teď čeká ještě sloh, úkol z ájiny, flétna (grrr... :-!) a úklid. Napadá mě jenom SHIT :-D.

Teďka asi půjdu pomoct máti se štrúdlem, už mám na něj chuť :-D a pak se vrhnu na ten úklid.

Jo, taky je ve svěééétě tolik sněhu? U nás je toho už docela dost... Ale Vánoce mají být prý na blátě. I když, ve výšce 550 m.n.m. by aspoň trochu sněhu mohlo být, ne..? Každopádně teď je to tu jako v pohádce. Před chvilou jsem se vrátila ze sauny a skoro jsem nedošla ze zastávky, jaká byla(možná ještě je :-D) chumelenice.

No, takže já jdu na ten štrúdl. A úklid. A flétnu. A úkoly. A vůbec, mějte se hezky :-D

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.