úterý 18. listopadu 2008

The bonbón shop :-D


Ještě ráno po vstanutí jsem se divila, když mi máti vnucovala rukavice, zimní botky, teplejší mikinu a tlustčí ponožky. Jakmile mě ale ofoukl vítr před domem a já zjistila, že je něco kolem nuly, pochopila jsem nepochopitelné :-D Přesněji řečeno moji máti :-D



Ne, to je nesmyslná věta, já vím :-D Ale líbila se mi. Každopádně, vyučování jsem přežila s diktátem, písemkou a poznámkou:"Koho jsi zabila?"od kreténu, co reagovali na moje nehtíky nalakované na červeno. Ale vypadá to hezky, náhodou :-P



Zítra jdu do Ostravy do divadla, už se těším. S kámoškama máme naplánovanou trasu - "Bonbón shop" (tak se to nejmenuje, ale je to prostě obchod, kterej je plnej žužu :-D), pak asi KFC nebo McDonald's, připadně nějaký nákupní středisko a víc toho za hoďku asi nestihnem. Jenom by mě zajímalo, jak v té nepředstavitelné kose zvládnu chodit po Ově v sukni... Brr, je mi zima jenom na to pomyslím. Tak se mějte hezky...



Carol:-*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.