čtvrtek 27. listopadu 2008

YEAH, SHIT, BORING, FUN!

ČUSKY TRUSKY :-D

Uff, už je to skoro za náma, už jenom zítřek a hurááá víkende vítej. A pak zase pondělí.... Fuj. Je to pořád dokolečka.

Ráno višňový jogurt bez višní, následně očkování(auuu:-D), a rychlou chůzí na první nudnou hodinu.

V češtině rozdané diktáty, zděšení ze 3, následně opravování a psaní dalšího diktátu. SHIT!

V matice OPĚT písemka. Z té bych měla mít jedničku. Doufám. Teda jako, všechny výsledky mi vyšly správně. Otázka je, jestli je mám dobře zapsané - jako postup. YEAH!

V zemáku zkoušení. Měla jsem štěstí a minula mě "o prsa", přesněji řečeno vyzkoušela chudáka Fiurdyho, který je v abecedě hned přede mnou. Zemák byl jinak celkově nudný. BORING!

V chemii ZASE písemka. Nějaké pitominy ala sublimace, destilace, krystalizace, homogenní a heterogenní směsi a podobné kravinky. NO!

V první hodině výtvarky se šlo na oběd, páč byl dneska den otevřených dveří. Oběd byl nepřekonatelný. K našemu stolu si totiž sedli staří známí blbečci, a tak jsem měli o zábavu postaráno. Jako první to schytaly moje nudle. Radeček házel mandarinkou. Načež Radkovi přistála již zmíněná mandarinka na hlavě(střelec jsem byla já :-D). Pak Mikeska hodil opět Radkovi do sklenky mandarinku :-D. Následně jsem já hodila mandarinku do sklenky s pitím Vikině :-D Potom Vikina vylila moje pití, a to už si toho všiml dozor a i když se tvářil strašně vážně, nemohla jsem se ubránit strašnému řehotu. Ještě, že nás neučí :-D

Zbytek výtvarky byl už docela v pohodě. Po škole k nám šla Klárča, no a to už popisovat nebudu :-D Zaprvé by to bylo ještě tak na stránku A4, za druhé se musím jít učit a za třetí... to byla taková prdel že se to ani nedá popsat.

HAVE A NICE DAY!

Carol :-*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

kájuš *lol* nej best DAY NEZAPOMENU !!!

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.