sobota 15. listopadu 2008

Carol, so IN LOVE romantic STRANGE girl

S dobrou náladou jsem se probudila už v 9 ráno. Hned jsem zapnula comp a pařila hry :-D Snídani jsem docela kašlala a dala si jen jogurt. Když jsem o půl dvanácté probudila bratra a udělala mu snídani, dokonce i bratr se zeptal, jestli nejsem nějaká divně hodná. Ano, dneska jsem opravdu hodná holčička.

Pak jsem převlíkla peřiny, úspěšně uvařila oběd(rodiče něbyli doma), a dokonce si udělala okraje v matice a fyzice. Asi ve tři jsem vytáhla mé staré deníky, a válela se smíchy po zemi, jaké pitomosti jsem tam psala ve čtvrté, třetí nebo i páté třídě :-D Ano, už jsem dospěla :-D

Když jsem asi v 5 uklidila kuchyň a začetla se do novin, tak zrovna, když jsem zaklapla noviny se zjištěním že dneska bude Titanic, začla si Frekvence1 vyhrávat My Heart Will Go On... Chtělo se mi bulet, jako malý holce... "...Once more, you open the door, and you're here in my heart and my heart will go on..." Tak jsem si uvařila čaj, puding a rozhodla se, že se na něj podívám. OK, vím, že jsem si to už před nějakou dobou zakázala(protože je to prostě úžasný film, když se chcete vybrečet), ale já to MUSÍM vidět znova. Jak říkali v rádiu: "Každý to viděl alespoň dvakrát, ale stejně se na to všichni dneska zase podíváme." Jo, to je přesný. "...You're here, is nothing I fear, and I know..."
Shit, musím jít. Nebo tady zamokřím klávesnicu :-D

A mějte se hezky, já jdu myslet na NĚJ a přitom netrpělivě vyčkávat na primu, než se "to" spustí :-)

Carol*so in love

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.