sobota 22. listopadu 2008

Nice day :-)

Na mě jsem se vzbudila nějak pozdě. Až o čtvrt na jedenáct. Nikdo ještě nebyl vzhůru, tak jsem se dala do úklidu toho šíleného nepořádku u mě v pokoji(přijela teta :-D). Za chvíli vstal i tatík a bratr, kteří mě donutili vyluxovat, tak jsem se skřípěním zubů popadla ten blbej vysavač.

Asi hodinu na to přijela teta společně s mami, a za chvíli se šlo na oběd na Díly. Příjemně mě překvapilo, že napadla kupa sněhu, a tak jsem se oblékla až po uši. Venku jsem hodila bratrovi sněhovou kouli do xichtu a mohlo se jít.

Do hospody jsme dorazili asi ve dvě a hned si obědnali. Já si dala jakousi dobroučkou kuřecí smaženou kapsu :-) Když jsme asi ve čtyři dojedli, odehrála se menší vtipno-trapná scénka mezi taťkou a číšnicí. Tatínek totiž měl samé drobné a nic jiného, takže když číšnici ukázal obrovskou hromadu korun a dvoukorun s tím že "tohle je stovka", tak číšnici ztuhl úsměv a řekla, že nám věří, a že na přepočítávání sere. :-D Když jsme odcházeli, jenom jsme slyšeli cinkot mincí, které nebohá číšnice právě roztřizovala do kasy. :-D

Cesta zpátky nám trvala taky asi hodinu, přičemž jsem si málem rozbila.. pusinku. Doma pak teta vybalila kupy oblečení, a já mám na sobě doteďka moje nové conversky, bílou mini a červené tričko bez rukávů. Je to TOTÁLNĚ COOL, škoda že není léto, abych to mohla nosit.

No, koukám, že jsem se pořádně rozepsala a to jsem se ani nedostala k polovině mého v hlavě předem vymyšleného článku. No, nevadí, snad příště :-P

HAVE A NICE DAY :-D

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.