úterý 11. listopadu 2008

LOVEEE


Ráno jsem si sice nemohla vyspávat líně až skoro do osmi jak v pondělí, ale přesto se mi vstávalo docela dobře. DOCELA. Bus jsem stihla docela v pohodě, a ani vlasy mi vítr moc nepocuchal.
Ve škole to vypadalo, že by to mohlo být docela dobrý, ale pak jsem zjistila, že jsem dostala za pět z "diktátu" (bylo to takový jako popiš co je to metonymie, metafora, bylo to strašně těžký a jenom jeden šprt měl 1). Teda, to jsem fakt nečekala. Ještě když jsem otvírala sešit a Klára(co se týče češtiny šprtka) mi s řehotem oznamovala, že ona má 4, tak jsem si myslela, že budu mít alespoň tróju. Omyl :-D Se smíchem jsem zjistila, že mám pětku. Se smíchem? Jo, přišlo mi to vtipný, páč celá třída měla čtverky :-D Až pak, když mi učitelka oznámila, že na čtvrtletí mám 2- (ta písemka mi to pokazila, měla bych dvojku, možná 1-2!!), tak mi spadl úsměv.
Pátou hoďku jsme se bažantkama zase trénovaly vybíjenou, až mě z toho bolely prsty.
Šestá hoďka odpadla, takže jsme se zvoněním vyrazily jak střelené z tělocvičny a hrnuly se na oběd. V řadě následovalo drbání... a drbání... naší milované Danči, která nás ale za zády také pomlouvala a my živě slyšely, co o nás roznáší za pitomosti, tak jsme jí to jednoduše s Klárčou, Terkou a Jančou tak trochu (víc) vrátily. A vůbec, může si za to sama, je to s prominutím SVINĚ. Po obědě ZAVík, a pak... ♥ ♥
No comment, pochopí jen Klárča :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jooo..já to CHÁPU!!! :D:D:D proste *in love*
a k daniele....ja na ni seru!! at si pomlouva....a ja s ni ten cely rok snad preziju!!! a pak budem sedet spoluu..:-* brouku muuj:-*

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.