úterý 4. listopadu 2008

Feel in love.

Dneska jsem se měla skvěle - a hrozně zároveň.
Přežila jsem školu a jakoby zázrakem mě nevyvolala ze zemáku. Místo matiky jsem šla trénovat společně s pár holkama od nás ze třídy k bažantům z 1.A8 vybíjenou, se kterou asi za týden pojedem na soutěž. V bridži jsem se ani moc nenudila a taťka koupil banány. Vtipná příhoda u Baslů :-D(*in love*). Dalo by se říct, že to byl fajn den. Kdyby Klára.......
....mě nezradila, nevyžvanila všechno, co mohla, a kdyby prostě.... se chovala jako kámoška. Já vím, za chvíli mi zapípá ICQ s tím, že se mi omlouváš, ale já tentokrát řeknu že NE. Že to nepřijímám. Klaruš, není to poprvé, co jsi mi tak hodně ublížila... už ti to nemůžu prominout. Ještě nedávno jsem tě považovala za svojí nejlepší kámošku... a teď takový podraz.... Je mi to líto. Ne, vlastně mi je líto TEBE.

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.