čtvrtek 13. listopadu 2008

Shit oooooooon it


Ráno jsem se probudila celá rozlámaná, a s nechutí se vypravila do školy na první 3 hodiny. Kupodivu žádnej zákeřnej test a v zemáku na mně úča zapomněla(měla jsem psát test na kterej jsem chyběla :-)), takže docela COOL. Ani ne v půlce čtvrtý hoďky jsem společně s pár holčinama odešla na oběd, a vyrazily jsme s účou na turnaj ve vybíjené. Jo, ještě před cestou jsme se posilnily pár čokoládama, lízátkama, a daly jsme si přezdívky(Klárča - Šmoula;Gabi - Prasátko, a já jsem Klobáska :-D). Na vybíjené se nám dařilo, a až na jeden poločas jsme vyhráli. Jenomže milí Videčšťani prostě rozhodli(přesněji řečeno jejich úča), že i když máme stejně bodů a stejné skóre, tak vyhrajou ONI. (Protože v zápase, když jsme hráli proti nim jsme bodově "prohráli"). A přitom se měl hrát ještě jeden zápas. Áááh, jsem nasraná. Ale prý dostaneme nanuk. :-D Mimochodem, jsou 3 a já už jsem doma. Ach, jak luxusní.
Carol :-*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

hey joo!! ta videcska me na*rala!! my meli bejt 1!!! ale co uz.....ale zapomela jsi sem napsat co sme vymyslely "ríšovi" na vánoce..:D:D:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.