pátek 28. listopadu 2008

BORING SCHOOL

Štve mě škola. Ale to DOOPRAVDY. Trvám na tom, že ju musel vymyslet chlap. A HTMLštinu taky. Je to fakt hnusně těžký, kdo se učí nebo umí ví.... I dnešní programování webovek bylo drsný :-D

A zbytek vyučování? Jedna velká NUDA! Fuj, jak mám poslouchat "velice zajímavý" výklad o měkkozobích, když už jsem duchem v baletu, doma a ve vyhřáté posteli...?!

Ale oběd, to byla sranda, ostatně jako vždy. Já s Klaruš a naše "méxické fazóle, po kterých se dobře prdí" :-D.... Plus Danča a její výklad. :-D Plus ta nej hláška: "Klaruš, že má pan XY obličej, jako kdyby mu projel pod cirkulárkou?" :-D Dája nás téměř zabila :-D

V ZAVu jsem měla MRTĚ postup - přesněji řečeno +3 :-D A po baletu jsem si přečetla knížku, co mi půjčila Klára. Je to prostě COOL.

A vůbec, už mě bolí prsty, kašlu na Vás :-P :-D

Carol:-*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.