neděle 28. prosince 2008

Booooring!

Nikdy bych neřekla, že se o Vánočních prázdninách budu nudit. Občas. Konkrétně už na xtých návštěvách u babi, tety, kamarádů, druhé babi a druhé tety....

A nejvíc se vůbec nudím s mými sestřenkami, o kterých jsem se už několikrát zmiňovala - o 6ti leté Kačce a 2 leté Marice...

Co mě čekalo dnes? První hraní jakéhosi KVARTETA, které jsem si pamatovala jen ze školky(případně z prvních pár dní školy), následně jakési pofidérní třesení plastovými iglú u ucha a hádání kolik kuliček tam asi je. Pak Černý Petr. Toho jsem si pamatovala s přehledem, jednodušší hru neznám.

A nakonec hraní si s "dětským těstem". Jelikož toto těstíčko i příslušenství k tomu sestřenice "zdědily" po mně a mém bratrovi, byla jsem nucena jim ukazovat, jak se to vykrajuje a vyvaluje, dělat u toho stupidní vtípky aby mi Marika nebulela, vysvětlovat opět Marice že "ta hmota se jí jenom JAKO", přemlouvat Kačku aby nemíchala dvě barvy dohromady, že to pak nepůjde dát od sebe a několikahodinové sezení u nich v tom bordelu z "těsta" a v průvanu.

A taky jsem si u nich zašpinila mojí novou COOL (:-D) mikinu. Ale to mě fakt mrzí. Snad to matinka dá dolů :-D

Ale nelitujte mě, já vím, že Vám po přečtení tohodle článku muselo dojít, že jsem strašlivý chudák.
(*ironicky se kření*)

Carol*so in love girl


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ji popravdě hraju s dětma moc ráda-nějak mě mají rádi a já se při tom uvolním a vyblbnu.Jenže mě pak tak po dvou hodinkách začínají peknelně lzt na mozek a to už se mnou není řeč:)

Anonymní řekl(a)...

Jéé hraní s dětmi miluju=*vždycky na,,maminka a tatínek"to žeru:-Dnebo s barbínama:-D.O prázkách sem se taky nudila ale vždycky se snažím něco vymyslet abych se nenudila:-)

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.