středa 10. prosince 2008

Nemám ráda titulní nadpisy.

Poslední dny plynou strašně rychle... když tak přemýšlím, tak zjišťuji, že ze mě za chvíli bude stařena :-D

Jinak dnešek byl bombózní(krásný výraz že?:-D). Učitelka dějáku povídala a povídala.... a ne tak nudně jako vždycky, tak se to dalo poslouchat. I češtinářka byla dneska celkově v pohodě.

Tělák byl super, hlavně když jsem Klaruš učila kotouly, načež přišla Terka a ukazovala pózy z klipu, které měly být takové ty... děvkovské :-D Přišla k nám učitelka:"to můžou být gymnastické prvky... ne erotické!", načež jsme se všechny tři strašně rozesmály a tak to učitelka vzdala a šla komandovat někoho jiného.

Když o tom tak přemýšlím, tak stejně byla nejlepší biola, když jsem učitelce vysvětlovala, co je to femidom(pro nevzdělance - kondom pro ženy :-D). "Ale já to nechápu, Kájo.. Jak to může být pro ženy? To se používá při tom... jak se to řekne... pettingu?" :-D "Né, paní profesorko, to se "strká" do ženské..."(celá třída se samozřejmě při mém vysvětlování jak to funguje válela smíchy po lavicích a jenom vzdělaný Mikes mě občas podpořil nějakou hláškou jako co to vypadá)"No ale dyť normální kondom se do ženské taky strká..."... a celá třída vybuchla opět smíchy, dokonce i profesorka se zasmála svému historicky prvnímu vtipu. Vtipnost hodiny ale ještě podpořila větou:"Jakže se to jmenuje?" "Femidom, paní profesorko." "Tak to já si ho koupím a musím to prostudovat." (neudržela jsem se a dodala: "A pak ho necháte kolovat, že? :-D)

Angličtina byla klasicky výýborná, och, jak já miluju English :-) A fyzika byla nudná. Teda jako, dostali jsme vyhodnocené písemky z máti, ooh, skáču po stropě(počkat... to vlastně nejde :-D), mám 2! :-) Sice zbytečné chyby, mohla být jednička, ale což :-)

V ZAVu opět super(miluju ZÁÁVEK :-D), u babi dívání se na Óčko a "Přežili katastrofu" a v baletu jsem se vyčerpala. TOTÁLNĚ. Jako fakt.

A vůbec. Jdu hledat "ó velké skladatele z obrázků v učebnici", mějte se(x) :-D.. Ne mějte se... Já jsem dneska CRAZY :-D

A zítra jdu ke Kláře. Takže se ozvu až "later". :-)

Caroline:-*

a pro ELÍ: No, pokoj jsem si částečně uklidila. A jsem na dobré cestě to dodělat.. (momentálně jsem ve stádiu kdy se to nahází do skříně či poličky se slovy "to se uklidí později, nejde to vidět")

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jj dnes to byl maraas..:D ta biola a tělák.....GOOD DAY!! :) a taky mám dvojku :D

Anonymní řekl(a)...

Hm, no asi tak jak já...ale já to většinou házím za stůl :) když to není vidět, zůstává to tam do doby neurčité a občas tam nacházim docela "pěkný" věci. Třeba takovej tříletej chleba není žádnej problém :D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.