sobota 6. prosince 2008

Oh yeah!

Děťátka, konečně víkend :-D

Jsem si zase pospávala, tentokrát "jen" do 10:-). Na snídani jsem si "ukuchtila" :-D jakýsi pofidérní jogurt, a pak usedla ke compu. Bohužel mě rodiče brzy poslali společně s mým bratrem mýt auto.

Fuj, to mě zdrželo asi 2 hodiny. Pak byl oběd, krůůta s rýžou :-). Následně jsem začala vytvářet čtenářák, k tomu papala pomelo a pouštěla si stále dokola Could You, Would You, Should You od Shaun Baker - brzy to tu sem dám, je to takové Xmast :-D

Ještě chvíli jsem s rodičmama hrála Scrabble a u toho si pustila Mamma mia!, a teď jdu dělat něco šíleného. Ještě nevim co to bude :-D

Mějte se hezky, já už fakt nevím co psát :-D

Carol:-*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.