pátek 5. prosince 2008

COOOOOOL

Tatík si zahrál na Chucka Norrise, a včera večer mi oznámil, že mě tak trochu nemůže hodit ráno na programování webovek... Takže jsem dneska jako blbeček vstávala když můj budík řinčel v 05:35(!!!!!!) abych stihla bus 06:13. Před IVTčkama skvělý(ještě asi hodinu jsem čekala, ale jiný bus mi nejede)(♥ ♥ ♥), IVTčka, no vlastně webovky taky COOL.

V první hodině matice jsem ještě pořád spala, dokonale mě ale probudila IVTčka - druhou hodinu. Dělali jsme jakousi pitominku v Corelu Draw, ale musela jsem dávat pozor :-). Ajina prostě DOKONALÁ.

V těláku (zrovna když jsme byli v T2 - malé tělocvičně) přišli maturanti - čerti. Začali se vyptávat, kdo zlobil, a Dája si zahrála na Chucka Norrise a zvedla mi ruku, a než jsem jí stihla něco říct, už mě táhli za dveře mí dva oblíbení maturanti - ti z oběda :-D. Měla jsem si pusou vzít z misky plné mouky bonbón, chvilu jsem jim tam říkala, a't si tu mouku žerou sami, ale pak mě překecali. Jen co jsem se sklonila k bonbónu mi to ale ti hajzli přitiskli na xicht, a když jsem je po chvilkovém prskání "pojmenovala" hláškou "p*čooo" (to mi fakt ujelo, jinak mluvim vážně slušně :-)), tak milí maturanti vzali mouku a rozmatlali mi to po hlavě. FUJ!!

Celou biolu jsem si česala vlasy kámoščiným hřebenem a vyškrabávala tuny mouky(po biole po mně zbyl jen bílý "flek" na židli a kolem ní). Ještě TEĎ mám v uchu mouku a přemýšlím, že si rači umyju vlasy.

Zbytek dne už byl normální. Rodiče přijdou později domů, a tak nám nechali "předkrm" na Mikuláša už doma. Budu TLUSTÁ TLUSTÁ TLUSTÁ, ale stejně si dám banán. A čokoládu. A šáteček(vlastně počkat, ten už jsem snědla :-D). A Kinder Maxi King. A žužu bonbónky.

A vůbec. Jdu udělat něco ujetého... třeba hrát The Sims 2 :-D :-D
LOL :-D

Want kiss?
(Yes, please)
:-*

Caroline

Jááá ho chci :-D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hezky pusoo...:D:D
Ale tys byla celý rok hodná nemám pravduu? :D:D:D:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.